Web Sitemizde 32 Kategoride 30 makale yazılmıştır. Bugüne kadar 5180 kez ziyaret edilmiştir!


 

Merhaba arkadaşlar, bu konumuzda mob_proto aarlarını öğreneceğiz. 

Hangi ayar ne işe yarıyor tek tek açıkladık :) 

artık serverinizdeki slotların hasarlarını ,düşecek itemleri  ,seviyelerini v.s. herşeyi değiştirebileceksiniz.

uzatmadan konuya geçelim.

 

BAŞLIYALIM

 


 


damage_min = Yaratığın vereceği minimum Hasardır.
damage_max = Yaratığın vereceği maximum Hasardır. ( Mesela yaratığımızın damagesi 500-500 yaptık.Ve dam_multiply'si 1 olarak kayıtlı.[ Dam_multiply aşağıda açıklayacağım ] 400 savunmalı bir oyuncuya 100 hasar vericektir. ) (str ve dex den gelen hasar buna extra eklenir )
vnum = Mobun kodu.
name = Mobun ismi ( Mob üzerinde görünmez )
Locale_name = Mobun görünen adıdır. ( Sadece NPC lerde görünür, yaratıkların ismini değiştirmeyi ayrıntılı olarak anlatıcam )
rank= Yaratığın güç seviyesidir. ( 1.seviye , 2. seviye , 3. seviye , PATRON , 5.seviye )
type= 0 ise yaratık , 1 ise npc , 2 ise metin , 3 ise Işınlanma Kapısıdır. 
Battle_type = 0 ise savaşçı , 1 ise okçu , 2 sura , 3 ise şaman tipinde bir mob olur.
Level = Yaratığın seviyesidir.
Size = Mobun Büyüklüğüdür ( Genelde çoğu fileste geçersizdir. )
ai_flag = Moba bazı özellikler verebilirsiniz.
-AGGR = Saldırgan yapar.
-NOMOVE = MOB hareket etmez
-COWARD = MOB Sürekli kaçar.
-NOATTSHINSU= Kırmızı bayraklara saldırmaz.
-NOATTCHUNJO= Sarı bayraklara saldırmaz.
-NOATTJİNNO = Mavi bayraklara saldırmaz.
-ATTMOB = Canavarlara saldırır.
-BERSERK = Yaratığın canı azalırsa vuruş gücü 2 ye katlanır.
-STONESKIN = Yaratık geri uçmaz
-GODSPEED = Yaratık maximum hareket hızından daha hızlı hareket eder ( MOV speedi 500+ yapmanız gerekir bunu seçerseniz )
-DEATHBLOW = Yaratığın canı azalırsa savunması 2 ye katlanır.
-REVİVE = Yaratık mob çağırır.
mount_kapasity = 0'dır ( Yaratığın envanter kapasitesidir. Ama item toplayan mob henüz görülmedi. )
setRaceFlag = Yaratığın etkinlendiği bonustur.
-ANIMAL = Hayvanlara karşı güçlü efsunundan etkilenir.
-UNDEAD = Ölümsüzlere karşı güçlü efsunundan etkilenir.
-DEVIL = Şeytanlara karşı güçlü efsunundan etkilenir.
-HUMAN = Yarı insanlara karşı güçlü efsunundan etkilenir.
-ORC = Orklara karşı güçlü efsunundan etkilenir.
-MILYGO = Mistiklere karşı güçlü efsunundan etkilenir.
-INSECT = Böcek tipidir , henüz buna karşı bir efsun yoktur.
-FIRE = Ateşe karşı dayanıklılık efsunundan etkilenir.
-ICE = Buz canavarlarıdır, bunlara karşılık bir efsunda yoktur henüz
-DESERT = Çöl canavarlarıdır, bunlara karşılık bir efsunda yoktur henüz
setImmuneFlag = Yaratığın Korunduğu bonuslardır.
-STUN = Yaratık Sersemlemez
-SLOW = Yaratık Yavaşlamaz
-CURSE = Yaratık büyü çözmeden etkilenmez.
-FALL = Yaratık yere düşmez
-POISON = Yaratık zehirlenmez
-TERROR = Yaratık Bonuslardan etkilenmez.
empire = Yaratığın Bayrağıdır. ( 0 tarafsız , 1 Shinsoo , 2 Chunjoo , 3 Jinno' dur )
Folder = Yaratığın grup adıdır. ( mesela şeytan kulesindekilerin tümü bir gruptur, şeytan asker ,şeytan okçu vs.)
On_click = Tıklama ayarıdır , ( 0 ise yaratıktır , 1 ise item satan bir npc , 2 ise görev veren bir npc dir ) / Örneğin ; buz golemini 1 yapıp SHOP'a ve SHOP_ITEM e eklerseniz buz golemi artık item satan bir npc olur ve dalınamaz.
st = Yaratığın strsidir.
dx = Yaratığın dexidir
ht = Yaratığın vitidir
iq = Yaratığın İntidir
damage_min = Yaratığın vereceği minimum Hasardır.
damage_max = Yaratığın vereceği maximum Hasardır. ( Mesela yaratığımızın damagesi 500-500 yaptık.Ve dam_multiply'si 1 olarak kayıtlı.[ Dam_multiply aşağıda açıklayacağım ] 400 savunmalı bir oyuncuya 100 hasar vericektir. ) (str ve dex den gelen hasar buna extra eklenir )
max_hp = Yaratıkta bulunan hpdir. ( ht statüsünden gelen hp buna extra eklenir.)
regen_cycle = Yaratığın canının kaç saniyede bir dolacağıdır.
regen_percent = Yaratıgın canının yüzde kaç dolacağıdır. ( Örneğin; cycle yi 5 yaptınız, bunu 100 yaptınız. Yaratıgın her 5 saniyede bir canı fullenir. )
gold_min = Yaratıktan düşecek minimum yang miktarıdır.
gold_max = Yaratıktak düşecek Maximum yang miktarıdır.
exp = Yaratığın vereceği Tecrübe puanıdır. ( Droplar 0 ise yazdığınız kadar verir )
def = Yaratığın savunmasıdır.
attack_speed = Yaratığın saldırı hızıdır.
Move_speed = Yaratığın Hareket hızıdır.
Agressive_HP_PCT= Yaratığın canı yüzde kaça indiğinde saldıracağıdır. ( 100 ise direk saldırır ). (0 yaparsanız yaratık hiç vurmaz. )
Agressive_Sight=Yaratık saldırgan ise , sizi ne kadar uzaklıktan göreceğidir.Fazla ise çok daha uzaktan size saldırabilir.
Attack_range= Yaratığın ne kadar uzaktan vurduğudur. ( 100 ise yanınıza gelip vurur. Fazla yaparsanız daha uzaktan vuracaktır. )
Drop_item= Dönüşüm küresi kodu yazarsanız, dönüşüm küresi düşer o yaratığa ait.
Resurrection_Vnum= Öldükten sonra dönüşeceği yaratık kodudur. ( 0 ise dönüşmez )
Savunmaları uzun uzun yazmayacağım.Biraz daha sağa kayarsak Dam.MULTIPLY göreceğiz.
dam_multiply = yaratığın hasarının kaç kat daha fazla olacağıdır ( damagesi 500-500 olan yaratıgımız örnek vermiştik. bu değer 1 ise 500 ,2 ise 1000 , 4 ise 2000 vuracaktır.Aynı şekilde 0,5 ise 250 , 0,2 ise 100 vuracaktır.) Oyuncunun savunmasına göre değişir tabiki.
Diğerleri sp emme vs. onlar pek uğraşmaya değmeyecek bonuslardır.


Ücretsiz Hosting
Xbilgeye Destek Ol deneme